Aktualności
 
Puma oficjalnie zastąpi Nike
 
18. kwietnia 2019, 14:45
źródło: Puma
 
LaLiga potwierdziła długoterminową współpracę z niemiecką marką odzieży sportowej Puma, o której plotkowano w marcu.

Umowa przewiduje, że Puma stanie się oficjalnym partnerem technicznym ligi od sezonu 2019/20, produkując oficjalną piłkę meczową i różne inne produkty do meczów w dwóch najwyższych klasach rozgrywkowych zarządzanych przez LaLiga: LaLiga Santander oraz LaLiga 1|2|3.

Kontrakt będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/22. Według informacji mediów Puma zapłaci 5 milionów euro, by przejąć pałeczkę od Nike. Amerykański gigant jest technicznym partnerem hiszpańskiej ligi piłkarskiej od sezonu 1996/97, ale najwyraźniej prezydent Javier Tebas był niezadowolony, że piłki produkowane przez amerykańskiego giganta były zbyt podobne do piłek rywalizujących lig europejskich.

Dyrektor ds. marketingu i reklamy LaLiga, Juan Carlos Díaz, powiedział: -To zaszczyt dla legendarnej marki sportowej, takiej jak Puma, że chce współpracować z najlepszą ligą na świecie.

- Jesteśmy przekonani, że ta umowa będzie bardzo owocna dla obu stron i pozwoli nam nadal stawiać czoła naszym przyszłym wyzwaniom - dodał.

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że nawiązaliśmy współpracę z jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszą ligą piłkarską na świecie - skomentował Johan Adamsson, dyrektor marketingu sportowego Pumy.

Poniżej można zobaczyć jak o kontrakcie zakomunikowały niektóre gwiazdy Pumy występujące w Hiszpanii: Jan Oblak, Antoine Griezmann i Luis Suarez.  


 


Słowa kluczowe: puma | laliga | pilkanozna | sponsor | hiszpania | nike
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.