Aktualności
 
Liverpool z japońskim producentem żywności
 
14. kwietnia 2019, 11:09
źródło: Liverpool FC
 
Japońska grupa NH Foods została oficjalnym partnerem Liverpoolu FC, klubu występującego w Premier League.

To działanie mające na celu zwiększenie świadomości marki, głównie w południowo-wschodniej Azji.

W ramach tej umowy grupa spożywcza skorzysta z zasięgu klubu dzięki marketingowi cyfrowemu i kanałom mediów społecznościowych, a także innym działaniom promocyjnym z udziałem piłkarzy pierwszego zespołu i legend Liverpoolu FC.

Billy Hogan, dyrektor klubu i dyrektor handlowy, powiedział, że NH Foods podziela wartości klubu w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz inwestowania i wspierania lokalnych społeczności.

NH Foods wesprze zarazem North Liverpool Foodbank poprzez program klubu Red Neighbors Community. Firma będzie przekazywała darowizny żywności, a także wniesie wkład finansowy w okresie trzech lat. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.