Aktualności
 
Małysz twarzą banku
 
4. kwietnia 2019, 15:42
źródło: informacja prasowa
 
Adam Małysz, były skoczek narciarski, a obecnie dyrektor Polskiego Związku Narciarskiego, będzie promował nową markę bankową.
„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Małysz w spocie, który od 1 kwietnia reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku.

Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje ambasadora marki.

Kampania będzie emitowana od 1 do 30 kwietnia 2019 roku w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych TVP i Polsatu. W kampanii bank wykorzystuje 30 s. oraz 15 s. spoty reklamowe.

- Zaprosiliśmy do współpracy Adama Małysza, gdyż jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców, jest pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości. Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem. Naszym zdaniem to najlepsze połączenie, by wybitny, uznany polski sportowiec promował Bank Pocztowy – bezpieczny, w stu procentach polski bank. Adam Małysz po prostu „jest w porządku” – mówi Małgorzata Madej, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pocztowym.

Wizerunek ambasadora oraz towarzyszącej mu brand mascot – Pandy - będzie także wykorzystany w kampanii internetowej, którą nank będzie realizował od 15 kwietnia do 30 czerwca 2019 r. W ramach działań w internecie publikowane będą krótkie filmy branded content, które w prosty i zabawny sposób opowiadają o świecie finansów. Dla internautów Bank przygotował także konkursy.

Ponadto oferta Kredytu w Porządku wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do klientów za pośrednictwem sms-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.