Aktualności
 
Liga chce pomóc klubom
 
1. kwietnia 2019, 13:19
źródło: Superliga
 
Superliga rozpoczyna program finansowego wsparcia udziału klubów PGNiG Superligi mężczyzn w międzynarodowych turniejach towarzyskich.

Dotyczy to wydarzeń rozgrywanych w trakcie okresu przygotowawczego poza granicami Polski. Program pod nazwą „SL01/Europa” wystartuje od okresu przygotowawczego do sezonu 2019/20.

To pierwszy z planowanych programów celowych, które obok finansowego ekwiwalentu dla klubów za sprzedaż scentralizowanych praw medialnych i marketingowych, będą realizowane przez Superligę w najbliższych latach.

Każdy z klubów będzie mógł zwrócić się do Superligi o dofinansowanie pokrycia takich kosztów jak dojazd na turniej, noclegi, wyżywienie czy inne koszty bezpośrednio z nim związane. Zwrot będzie obejmował od 50 do 80% kosztów udziału, w zależności, w której z dwóch grup krajów będzie organizowany turniej. Do 80% kosztów udziału będzie można otrzymać na start w turniejach organizowanych na terenie Niemiec, Francji, Danii, Hiszpanii, Szwecji, Węgier, Macedonii, Chorwacji, Słowenii i Serbii. Do 50% w pozostałych krajach europejskich.

- PGNiG Superliga mężczyzn jest klasyfikowana na piątej pozycji wśród najsilniejszych lig w Europie. Mamy mocną pozycję, ale również świadomość jak wiele możemy nauczyć się od innych. Udział w turniejach międzynarodowych to możliwość rywalizacji sportowej z silniejszymi drużynami, nauki i rozwoju szczególnie dla młodych polskich zawodników. To także możliwość nawiązania kontaktów oraz wymiany doświadczeń z zakresu rozwoju marketingu i komercjalizacji. Postanowiliśmy stworzyć pierwszy z cyklu programów, które będą wsparciem dla klubów w dalszym rozwoju. Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami, które spowodują, że w ciągu kilku lat liga stanie się jeszcze silniejsza i bardziej atrakcyjna dla kibiców i biznesu – powiedział Marek Janicki, prezes Superligi sp. z o.o. 
 


Słowa kluczowe: superliga | pilkareczna | polska | finanse | wsparcie
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.