Aktualności
 
ECA z nową identyfikacją wizualną i hasłem
 
21. marca 2019, 12:11
źródło: ECA
 
Europejskie Stowarzyszenie Klubów (ECA), którego wiceprezesem jest Dariusz Mioduski, właściciel Legii Warszawa, zmienia identyfikację.
Największe zrzeszenie profesjonalnych klubów piłkarskich na Starym Kontynencie, które reprezentuje interesy klubów w rozmowach z UEFA, dokonało istotnych zmian.

Zmieniło się nie tylko logo, ale i hasło przewodnie organizacji. Jest nim „Heart of Football”.

Tak je uzasadnia sekretarz generalny ECA, Michele Centenaro: - Wierzymy, że kluby są naprawdę sercem futbolu. Ta nowa identyfikacja wizualna umieszcza ECA jako wiodącego interesariusza w centrum akcji. Ponadto nasz slogan wywołuje emocje i pasję do gry, którą wszyscy kochamy. To coś, co prowadzi nas w naszym podejściu do rozwoju klubowej piłki nożnej.

 
 


Słowa kluczowe: eca | pilkanozna | kluby | europa | logo | branding
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.