Aktualności
 
Lech udoskonala... lokomotywę
 
15. marca 2019, 15:37
źródło: Lech Poznań
 
Mecz Lecha Poznań z Górnikiem Zabrze w LOTTO Ekstraklasie będzie miał wyjątkowy, rocznicowy charakter z powodu zbliżających się 97. urodzin „Kolejorza”.

Nie będzie to jedyna atrakcja, która tego dnia czeka na kibiców. Lokomotywa, stojąca przy ulicy Bułgarskiej, zostanie udoskonalona o dymiarkę, pojawi się także dodatkowe oświetlenie oraz sygnał dźwiękowy.

Pojazd stanął tuż obok Stadionu Poznań w październiku 2016 roku w ramach akcji „Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska”, organizowanej przez Lecha Poznań oraz sponsora klubu - Lecha Pils. Parowóz od początku cieszył się wielką popularnością wśród kibiców.

- To atrakcja nie tylko dla poznaniaków, ale też dla innych mieszkańców Wielkopolski. Lokomotywa stoi już kilka lat i bardzo dobrze wpisuje się w krajobraz przy stadionie - mówi Jędrzej Solarski, zastępca prezydenta miasta Poznania.

- Lokomotywa stała się ważnym elementem krajobrazu miejskiego. Chcemy, żeby jeszcze mocniej zaistniała na mapie i nie tylko uatrakcyjniała wizytę na meczu, ale też stanowiła zachętę do wycieczki lub spaceru pod stadion nawet w dni nie meczowe. Marzy nam się, aby „odpalanie” lokomotywy przyciągało mieszkańców oraz turystów i stało się miejską atrakcją, taką jak trykanie się poznańskich koziołków - przyznaje Wojciech Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha.

Pierwszy raz lokomotywa odpali tuż przed piątkowym meczem z Górnikiem Zabrze dokładnie o godzinie 19.22 - symbolizującej datę powstania klubu. - Przygotowujemy mini show dymno-świetlny. Będzie można odnieść wrażenie, że lokomotywa jedzie, gdy buchnie para i pojawi się sygnał dźwiękowy. To niewątpliwe urozmaicenie dla tego parowozu - dodaje Terpiłowski. - Dymiarka będzie dodatkową atrakcją szczególnie dla dzieci, ponieważ lokomotyw parowych już nie ma na naszych torach - zaznacza prezydent Solarski.

Para z lokomotywy będzie od tej pory wydobywać się każdego dnia o tej samej porze, czyli właśnie 19.22. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.