Aktualności
 
Joshua nie zmienia napoju
 
13. marca 2019, 16:20
źródło: SportsPro
 
Anthony Joshua, gwiazda boksu, pozostanie ambasadorem marki Lucozade, z którą współpracuje od marca ubiegłego roku.
Liam Angel, starszy menadżer marki Lucozade Sport, odmówił podania dokładnych szczegółów dotyczących przedłużenia umowy z pięściarzem. Ujawniono jedynie, że marka ma na celu wykorzystanie amerykańskich mediów społecznościowych, aby dotrzeć do nowych konsumentów.

Joshua ma ponad 2 miliony obserwujących na Twitterze, a także jeden z największych profili sportowych na Instagramie z ponad 8,5 milionami obserwujących.

Tymczasem zaprezentowany został nowy smak napoju Lucozade Sport. „Fruit Punch” czyli napitek dedykowany bokserowi będzie dostępny tylko w Wielkiej Brytanii. Na butelkach pojawi się hasło „Be Humble”.

Warto przypomnieć zeszłoroczną reklamę z Joshuą:
 
 


Słowa kluczowe: joshua | lucozade | boks | wizerunek | ambasador | anglia
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.