Aktualności
 
Intel wprowadza się do Premier League
 
15. lutego 2019, 11:06
źródło: Intel
 
Amerykański potentat technologiczny, firma Inter, wprowadzi technologię True View do Premier League. To efekt umów z trzema klubami.
Dwuletnie kontrakty podpisano z Arsenal FC, Liverpool FC i Manchesterem City FC. Dla każdego z tych klubów będzie oficjalnym partnerem technologicznym.

Te partnerstwa to swoisty starter dla wspomnianej technologii na rynku brytyjskim. Dzięki niemu klub oraz ich partnerzy telewizyjny będą mogli tworzyć treści 3D oraz 360 stopni. Można będzie skorzystać z tego rozwiązania choćby przy okazji powtórek z najważniejszych zdarzeń.

Intel będzie także promował technologię również poprzez media klubowe oraz za pośrednictwem ich mobilnych aplikacji. Co jednak ważne, nie będzie mógł eksponować brandingu, gdy z ich rozwiązań przy transmisjach skorzystają właściciele praw medialnych do Premier League, czyli Sky Sports i BT Sport.

Warto dodać, że True View jest z powodzeniem stosowane m.in. w NBA, NFL, czy LaLiga Santander.

Pierwsze efekty zobaczymy przy okazji transmisji w Sky Sports meczu między Arsenalem i Manchesterem City, do którego dojdzie 10 marca.

 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.