Aktualności
 
Philip Morris ma problem przed startem F1
 
15. lutego 2019, 10:29
źródło: Motorsport.com
 
Fundacja Mission Winnow należąca do tytoniowego potentata, koncernu Philip Morris, jest promowana na bolidach Scuderia Ferrari.

W Australii, przed pierwszym Grand Prix Formuły 1 w sezonie 2019, zastanawiają się, czy wszystko jest zgodne z prawem.

Warto tu wyjaśnić, że Mission Winnow wspiera prace naukowe nad rozwojem technologii wolnych od dymu tytoniowego. Australijczycy przekonują, że logotyp jest zbyt podobne do produktów tytoniowych firmy.

W Philip Morris podchodzą do temu spokojnie i uważają, że w pełni przestrzegają regulacji dotyczących promowania wyrobów tytoniowych.

- Inicjatywa oraz logotypy Mission Winnow używane w barwach Scuderia Ferrari są zgodne z przepisami w naszej działalności w Australii i stanie Victoria – powiedział Tommaso di Giovanni, dyrektor komunikacji globalnej w Phillip Morris w rozmowie z Motorsport.com.

- Jesteśmy świadomi debaty w Australii w ramach Mission Winnow i pracujemy z organizatorami Grand Prix, aby zrozumieć obawy władz i dać im odpowiedź. Mission Winnow nie reklamuje ani nie promuje produktów naszej firmy - zakończył. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.