Aktualności
 
Motor zachęca do dzielenia się piłkarskimi emocjami
 
12. lutego 2019, 18:33
źródło: Motor Lublin
 
Motor Lublin występujący w 3. lidze piłkarskiej rozpoczął akcję „Podziel się piłkarskimi emocjami” skierowaną do lokalnego biznesu.

Celem działań jest zachęcenie firm do zakupu karnetów grupowych dla dzieci z wybranej szkoły, domu dziecka, ośrodka wychowawczego lub też innej placówki.

Przedsiębiorstwa, które kupią co najmniej 30 karnetów otrzymają także 2 karnety VIP na całą rundę wiosenną sezonu 2018/19. Mają także m.in. możliwość przedstawienia własnej firmy w newsie informującym o wzięciu udziału w akcji „Podziel się piłkarskimi emocjami”, który zostanie umieszczony na oficjalnej stronie Motoru, a także w jego kanałach mediów społecznościowych.

Warto dodać, że bardzo szybko w akcję włączyły się pierwsze przedsiębiorstwa. Są to m.in. Blumex oraz Wiolette Rengøring. 
 


Słowa kluczowe: motorlublin | 3liga | pilkanozna | csr | kibice | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.