Aktualności
 
Przestrzeń obsłuży sieć Decathlon
 
11. lutego 2019, 10:47
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Zakończył się przetarg na całościową obsługę reklamową sieci sklepów sportowych Decathlon.
Na ostatniej prostej agencja Przestrzeń wygrała z BBDO. Tym samym to ci pierwsi będą odpowiedzialni za pracowanie nowego pozycjonowania firmy, a także przygotowanie oraz realizację idei kreatywnej.

- Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają - powiedział dla „WirtualnychMediów” Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.

Agencja ma też nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej sieci Decathlon.  

 


Słowa kluczowe: decathlon | przestrzen | agencja | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.