Aktualności
 
UEFA stawia na OTT
 
11. lutego 2019, 10:09
źródło: SportBusiness
 
O takich planach mówiło się od pewnego czasu. Teraz zostały one potwierdzone. Organ zarządzający europejską piłką nożną planuje uruchomienie platformy OTT.

W ten sposób UEFA chce zwiększyć grono odbiorców rozgrywek piłkarskich, a zarazem podążyć za zmianami w zachowaniach widzów.

Oczywiście nie jest tak, że UEFA sama organizuje to przedsięwzięcie. Pomaga w tym Alibaba Group.

- To nasza odpowiedź na rewolucję w sposobie oglądania telewizji przez użytkowników, która właśnie dokonuje się wokół nas - wyjaśnił Aleksander Ceferin, prezydent UEFA. - Dzięki platformie będziemy mogli dotrzeć do większej liczby odbiorców przy współpracy z największymi partnerami doświadczonymi w dostarczaniu cyfrowych treści.

Nie jest znana data premiery nowego medium, jednak powinno to nastąpić w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Nie ujawniono także priorytetowych rynków dla UEFA.  
 


Słowa kluczowe: uefa | alibaba | pilkanozna | ott | media
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.