Aktualności
 
Manchester United stawia na pielęgnację ciała
 
10. lutego 2019, 16:15
źródło: Manchester United
 
Manchester United FC występujący w Premier League pozyskał nowego partnera, którym została marka produktów do pielęgnacji ciała.
Kontrakt z Remington, bo to o tej firmie mowa, sprawia, iż będzie to oficjalny partner klubu, a umowa obejmuje tak produkty męskie, jak i damskie.

W ramach porozumienia klub będzie współpracował z firmą w prowadzeniu kampanii promocyjnych mających na celu rozwój marki na kluczowych rynkach zagranicznych.

Strony będą początkowo współpracować nad kampanią promującą "The Story of You”.

Remington to jedna z największych marek w portfolio amerykańskiego Spectrum Brands. Inne znane marki to: Kwikset, Russell Hobbs i Black+Decker. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.