Aktualności
 
Polski tenis ze sponsorem strategicznym
 
6. lutego 2019, 16:57
źródło: PZT
 
Polski Związek Tenisowy (PZT) pozyskał bardzo ważne wsparcie. 6 lutego parafowano umowę z nowym sponsorem strategicznym organizacji.

Umowę zawarto z Grupą LOTOS. Warto pamiętać, że spółka już wcześniej angażowała się w tę dyscyplinę sportu. Była m.in. sponsorem Agnieszki Radwańskiej czy Narodowego Dnia Tenisa na PGE Narodowym.

Zgodnie z umową, LOTOS będzie sponsorem strategicznym kobiecej i męskiej reprezentacji Polski, reprezentacji młodzieżowej i mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych. Firma obejmie także sponsoringiem strategicznym Drużynowe Mistrzostwa Świata Kobiet w Tenisie w Zielonej Górze.

Ponadto LOTOS będzie sponsorem tytularnym projektu „PZT LOTOS Team – Nadzieje Polskiego Tenisa”. To sztandarowy program wsparcia najzdolniejszych zawodników stworzony wspólnie przez LOTOS oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Tenisiści otrzymają wsparcie finansowe, a w zamian część środków z nagród przeznaczają na szkolenia w ramach TENIS 12 (model przyjęty w czołowych federacjach świata).

Umowa obejmuje sponsoring Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Dzieciaki do Rakiet by LOTOS”. Koncern będzie ponadto sponsorem tytularnym Narodowego Dnia Tenisa na PGE Narodowym oraz projektu PZT LOTOS Polish Tour.

Logo Grupy LOTOS znajdzie się na odzieży zawodników i na materiałach związanych z turniejami. Logo pojawi się już na strojach polskich tenisistek, które zagrają w dniach 6-9 lutego w Zielonej Górze w Pucharze Federacji.

- Współpraca z Polskim Związkiem Tenisowym będzie przebiegać na wielu polach i ma dla nas duże znaczenie. Cieszymy się, że jako Grupa LOTOS możemy angażować się w ważne dla Polaków kwestie, a taką niewątpliwie jest sport. Wszyscy liczymy na sukcesy polskich tenisistów, którzy reprezentują nasz kraj na światowych kortach. Przez lata zachwycała nas gra Agnieszki Radwańskiej, teraz mamy nadzieję, że tak jak w przypadku skoczków narciarskich po zakończeniu kariery przez Adama Małysza, tak i teraz pojawią się kolejne, tenisowe talenty. Ponadto, współpraca z PZT to budowanie marki Grupy LOTOS jako firmy społecznie odpowiedzialnej – mówi Jarosław Wittstock, wiceprezes zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych.

- Współpraca z Grupą LOTOS to dla polskiego tenisa wielka szansa na rozwój na wielu płaszczyznach. To wsparcie dla naszych najzdolniejszych tenisistów, dzięki któremu będą mieli oni szansę zaistnieć na kortach całego świata. To także pomoc dla sztandarowego programu Polskiego Związku Tenisowego, czyli Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa. Na wsparcie sponsora strategicznego PZT, Grupy LOTOS, będą mogły liczyć zarówno dzieci do lat 10, jak i uczestnicy nowego programu do lat 12. To wreszcie wsparcie dla innowacyjnego projektu cyklu zawodowych turniejów PZT LOTOS Polish Tour, cyklu skierowanego do najlepszych polskich tenisistów oraz tych, którzy marzą o zaistnieniu na światowych arenach. Serdeczne podziękowania dla Grupy LOTOS za wsparcie i zaufanie, jakim obdarzono polski tenis. Postaramy się tego zaufania nie zawieść, osiągając wspaniałe wyniki sportowe oraz organizując zawody, które dostarczą kibicom niesamowitych emocji – dodaje Mirosław Skrzypczyński, prezes zarządu Polskiego Związku Tenisowego. 
 


Słowa kluczowe: pzt | lotos | tenis | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.