Aktualności
 
Lech Poznań znalazł następcę Borowicza
 
12. stycznia 2019, 14:00
źródło: Lech Poznań
 
Od lutego nowym rzecznikiem i szefem działu komunikacji oraz klubowych mediów Lecha Poznań będzie Maciej Henszel.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do „drużyny” Kolejorza dołącza właśnie Maciej Henszel. Przez lata dał się poznać jako bardzo sprawny dziennikarz, cieszący się dużym szacunkiem zarówno wśród innych przedstawicieli mediów, jak i kibiców Lecha Poznań. Nie da się również ukryć, że chociaż w swojej pracy zawsze był profesjonalistą to wszyscy wiedzą, że jest także wiernym kibicem Kolejorza - powiedział prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

- Co bardzo dla nas ważne zmiana w tak istotnym dla klubu obszarze jak komunikacja, klubowe media dokonuje się bardzo płynnie. Z końcem miesiąca żegnamy Łukasza Borowicza i wówczas jego obowiązki przejmuje Maciej Henszel - dodał prezes klubu.

- Rok czterdziestych urodzin to idealny moment na zmiany zawodowe - mówi nowy rzecznik klubu z Wielkopolski. - Lechowi Poznań się nie odmawia, zwłaszcza jeśli można spełnić marzenie o pracy w klubie, któremu kibicuje się od dziecka. Zostawiam za sobą ponad ćwierćwiecze dziennikarskich doświadczeń i rozpoczynam nowy rozdział w życiu. Kolejorz pod względem komunikacji, klubowych mediów oraz pracy biura prasowego prezentuje bardzo wysoki poziom, stale rozwija się i na pewno wyznacza standardy, do których inni mogą tylko równać. Postaram się wraz z zespołem dołożyć swoją cegiełkę do tego, żeby pozostać na tej fali wznoszącej i aby każdy kibic miał poczucie, że jest świetnie poinformowany o tym, co dzieje się w Lechu.

Henszel pojawił się w świecie dziennikarskim już jako nastolatek. W pierwszej połowie lat 90-tych zbierał bezcenne doświadczenia w studenckim Radiu Afera, potem przez dekadę pracował w redakcji sportowej Gazety Wyborczej, a w ostatnich piętnastu latach w Przeglądzie Sportowym. Od blisko 20 lat ścisłe współpracował z Radiem Poznań (wcześniej Merkury). Od kilku lat prowadzi zajęcia z adeptami dziennikarstwa na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.