Aktualności
 
Rzecznik prasowy opuszcza Lecha
 
8. stycznia 2019, 13:59
źródło: Lech Poznań
 
Łukasz Borowicz do końca stycznia pozostanie rzecznikiem prasowym Lecha Poznań. Stanowisko piastował przez sześć lat.

Borowicz w „Kolejorzu” był także szefem działu komunikacji oraz odpowiadał za funkcjonowanie klubowych mediów.

Teraz postanowił podjąć nowe wyzwanie. Przenosi się do grupy OLX, należącej do koncernu medialnego Naspers, w której obejmie stanowisko PR managera serwisu Otomoto.

- Odejście Łukasza, Boro, jak chyba wszyscy w Lechu mówimy, to z jednej strony pewna zadra. Przeszliśmy razem długą drogę - 6 lat. Łukasz w tym czasie wiele się nauczył i bardzo rozwinął. Ostatnie lata to poziom komunikacji i mediów klubowych, o który nam chodziło. I teraz właśnie Łukasz odchodzi. Z drugiej strony ta jakość funkcjonowania komunikacji Lecha, jakość Lech TV i pozostałych mediów klubowych, była dostrzegana i bardzo chwalona przez fachowców, wyróżniana nagrodami. Dlatego towarzyszy nam smutek, ale także satysfakcja, że kolejna osoba z Lecha, szukając nowych wyzwań znajduje uznanie na rynku, tym razem w barwach światowego giganta i ogólnopolskiego lidera w swojej branży. Dziękujemy Boro i powodzenia - powiedział prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

- Kończy się chyba najważniejszy z dotychczasowych etapów mojego życia, w trakcie którego wszyscy bardzo wiele przeżyliśmy i doświadczyliśmy każdej możliwej emocji, jakie oferuje piłka. Trudno taki szmat czasu podsumować w kilku słowach, ale z tego miejsca chciałbym wszystkim podziękować i za zaufanie, i za współpracę, i za niekończące się dyskusje o tym jaki Lech jest, i jaki powinien być. Udało się stworzyć zespól ludzi, których praca jest doceniana i to jest także mój sukces. Udało się również wprowadzić istotne zmiany w klubowych mediach, a ich efekty widać coraz lepiej. Przede mną nowe wyzwania, ale na Bułgarskiej na pewno mnie nie zabraknie - dodał Łukasz Borowicz, który stanowisko objął z początkiem 2013 roku, gdy zastąpił Joannę Dzios. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.