Aktualności
 
Legia jako jedyna w ważnym rankingu
 
7. stycznia 2019, 08:00
źródło: Legia Warszawa
 
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że media społecznościowe i cyfrowa komunikacja jest niezwykle ważna dla klubów sportowych.

Legia Warszawa poinformowała, że znalazła się w styczniowej edycji rankingu Global Digital Football Benchmark. To zestawienie publikowane jest dwa razy w roku, właśnie na początku roku oraz w czerwcu.

Twórcy biorą pod uwagę aż 28 platform społecznościowych. Jako najważniejsze platformy przez twórców rankingu uznawane są Facebook, Instagram, Twitter, YouTube oraz SinaWeibo. Ostatnia z nich używana jest głównie przez kluby chińskie, choć również europejskie marki korzystają z niej coraz chętniej.

Mistrzowie Polski pod względem liczb osiąganych w mediach społecznościowych, plasują się na 149. miejscu spośród wszystkich klubów z całego świata. Jest także liderem wśród klubów Europy Środkowej oraz jedynym polskim klubem sklasyfikowanym w rankingu.

- Naszym celem zawsze jest umożliwienie sprawiedliwego procesu benchmarkingu – twierdzi pomysłodawca oraz dyrektor generalny, Mario Leo.

Fanpage Legii na Facebooku zgromadził 946 188 polubień. Na Twitterze konto warszawskiego zespołu obserwuje 310 781 osób, z kolei na Instagramie 167 329. Oficjalny kanał Legii na YouTube subskrybuje z kolei 109 590 osób.

Na czele zestawienia znalazły się Real Madryt, FC Barcelona oraz Manchester United. 


 


Słowa kluczowe: legia | socialmedia | ekstraklasa | pilkanozna | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.