Aktualności
 
PSG będzie bardziej kreatywne cyfrowo
 
23. listopada 2018, 17:28
źródło: PSG
 
Paris Saint-Germain, francuski mistrz kraju w piłce nożnej, podpisał interesującą umowę o współpracy.

Na jej mocy partnerem klubu został Hubside. Ma on dostarczyć fanom PSG większy dostęp do narzędzi cyfrowych.

Transakcja jest częścią komercyjnej strategii klubu i sprawi, że platforma zaoferuje fanom klubu możliwość opublikowania strony o tematyce PSG z ulubionymi graczami za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

- Podobnie jak Paris Saint-Germain, Hubside jest młodą i ambitną marką - przyznał Sadri Fegaier, prezes i założyciel Hubside. - Pierwszy raz Hubside nawiązało współpracę z marką, by stworzyć wyjątkową ofertę dla kibiców.

Marc Armstrong, dyrektor PSG ds. partnerstw, dodał: - Podobnie jak my, Hubside jest marką „Made In France”, dla której zadowolenie klienta jest niezbędne.

- Oprócz bycia liderem na boiskach piłkarskich, Paris Saint-Germain jest także pionierem cyfrowym i dowodzi swojej pozycji lidera w sektorze innowacji - zakończył.  

Warto dodać, że Hubside wspiera także francuskiego tenisistę, Jo-Wilfrieda Tsongę.
 


Słowa kluczowe: psg | hubside | ligue1 | pilkanozna | francja | nowetechnologie
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.