Aktualności
 
Bukmacher wspiera polskich skoczków
 
16. listopada 2018, 17:34
źródło: Fortuna
 
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie podpisała dwuletnią umowę o współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.

Na mocy porozumienia bukmacher został oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji w skokach narciarskich.

- Skoki narciarskie to bez wątpienia polski sport narodowy. Dzięki licznym sukcesom indywidualnym oraz drużynowym od wielu lat skoki utrzymują się w rankingach dyscyplin przykuwających największą uwagę kibiców w kraju. Podobną tendencję zauważamy również w branży zakładów bukmacherskich. Zakłady na wynik rywalizacji skoczków z roku na rok są coraz bardziej popularne wśród klientów Fortuny. W sezonie zimowym to sport znajdujący się w czołowej piątce najchętniej wybieranych przez naszych klientów. Mocno wierzymy w to, że dobra passa polskich skoków narciarskich będzie trwała jeszcze bardzo długo, a nasze zaangażowanie sponsoringowe i najszersza na rynku oferta zakładów na skoki pozwoli tej dyscyplinie wejść nawet do czołowej trójki najczęściej typowanych sportów w  Fortunie - powiedział Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

- Bardzo się cieszymy z podjęcia współpracy z nowym partnerem. To krok w dobrym kierunku, umacniający stabilność finansową Polskiego Związku Narciarskiego. Na całym świecie firmy z branży bukmacherskiej mocno wspierają kluby, związki i całe dyscypliny, bo z oczywistych względów zależy im na promocji poprzez sport. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że zarówno dla polskiego narciarstwa, jak i dla Fortuny, rozpoczęta dzisiaj współpraca przyniesie wiele korzyści - powiedział prezes PZN, Apoloniusz Tajner.

Działania promocyjne Fortuny w najbliższym sezonie Pucharu Świata w skokach narciarskich wspierane będą m.in. kampanią telewizyjną, reklamami w prasie, oraz akcjami w kanałach social media. Fortuna jest również sponsorem oficjalnej Strefy Kibica podczas inaugurujących sezon konkursów w Wiśle. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.