Aktualności
 
Puma zmieniła dom mediowy
 
7. listopada 2018, 17:20
źródło: Wirtualnemedia.pl
 
Czołowy producent odzieży i sprzętu sportowego, Puma, dokonała zmiany domu mediowego, który zajmie się globalną obsługą mediową.

Do tej pory za te działania odpowiadało Blue449. Teraz, od stycznia 2019 roku, funkcję przejmie Havas Media. Zajmie się ona między innymi planowaniem oraz zakupem mediów.

Za przetarg odpowiadała firma ID Comms. Puma już jakiś czas temu zapowiadała chęć zmiany podejścia do marketingu konsumenckiego.

Warto dodać, że w 2017 roku Puma zanotowała skonsolidowaną sprzedaż w wysokości 4,135 mld euro.

Firma pokazała też, że będzie nadal agresywnie inwestować w sponsoring oraz współprace ze znanymi sportowcami.  
 


Słowa kluczowe: puma | havasmedia | promocja | reklama
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.