Aktualności
 
GCP zrewolucjonizuje kolarstwo?
 
10. października 2018, 13:04
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: SportsPro / własne
 
Szef nowego chińskiego zespołu kolarskiego chce zwiększyć budżet teamu poprzez nowy model inwestycyjny dla sponsorów.
Tim Kay, który stanie na czele zespołu GCP od 2020 roku, stwierdził w prasie branżowej, że chce ułatwić zespołom World Touru pozyskiwanie sponsorów dużej marki. Jednocześnie, chce zainteresować swoim projektem takich sponsorów, którzy zdecydują się w długoterminowe inwestycje.
 
Kay planuje integrację sponsoringu z możliwościami inwestycyjnymi, takimi jak finansowanie hoteli o tematyce rowerowej, budowa luksusowych centrów handlowych i ośrodków sportowych w Chinach. Zyski pozyskiwane z tych źródeł dałyby inwestorom pewną stopę zwrotu i sfinansowałyby działalność ekipy.
 
Takie działania umożliwiłyby również rywalizującym zespołom i kolarzom inwestowanie w przedsięwzięcia realizowane w Azji.


 
 


Słowa kluczowe: gcp | worldtour | kolarstwo | sponsor | chiny
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.