Aktualności
 
FedEx zostaje sponsorem Ligi Europy
 
14. września 2018, 09:00
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: UEFA / własne
 
FedEx Express odnawia współpracę z Ligą Europy UEFA, zostając oficjalnym sponsorem rozgrywek na kolejne trzy sezony.
Firma logistyczna była sponsorem rozgrywek w ostatnim, trzyletnim cyklu. To kolejna, po Hankook Tyres, Amstel, Enterprise-Rent-A-Car, Kia Motors i Moltenie firma, która związała się z UEFA przed lub w trakcie sezonu 2018/2019.
 
- Piłka nożna pokazuje imponującą zdolność do jednoczenia ludzi z różnych środowisk, którzy znajdują wspólny grunt dzięki piłce nożnej. - powiedział Raj Subramaniam, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu FedEx Corporation.
 
- Z niecierpliwością czekamy na kontyunację naszych relacji i dalsze budowanie wspólnego celu, jakim jest umocnienie pozycji tego sponsora w europejskim futbolu. - mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events.
 


Słowa kluczowe: uefa | fedex | ligaeuropy | pilkanozna | sponsor | usa | europa
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.