Aktualności
 
Tottenham z chińską ekspansją
 
13. września 2018, 15:00
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: SportsPro / własne
 
Angielski Tottenham Hotspur FC stał się pierwszym klubem Premier League, który obecny będzie na chińskiej platformie wideo Douyin.
Klub ma publikować na niej krótkie treści wideo, takie jak urywki z treningów, czy filmy z szatni, aby przyciągnąć zainteresowanie azjatyckich fanów. Platforma Douyin ma ponad 100 milionów zarejestrowanych użytkowników i generuje ponad miliard wyświetleń dziennie.
 
Douyin jest jednocześnie szóstą najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w pierwszym kwartale 2018 roku na urządzeniach z systemem iOS i Android. 
 
Tottenham ma blisko 45 milionów fanów w Chinach, związanych z oficjalnymi fan klubami w Szanghaju i Pekinie. Częścią tego sukcesu jest m.in. konto w serwisie Weibo, które śledzi 1,7 miliona kibiców. Również chiński komunikator WeChat przyciąga uwagę lokalnych fanów.
 
Związek z Douyin jest kolejnym krokiem Tottenhamu w partnerstwie z agencją Mailman Group, która napędza aktywność w mediach społecznościowych "Kogutów" w Chinach.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.