Aktualności
 
Toyota Nowakowski z Miedzią
 
29. sierpnia 2018, 17:12
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: informacja prasowa
 
Dealer pojazdów Toyota Nowakowski został nowym sponsorem ekstraklasowej Miedzi Legnica.
Klub wyposażony został we flotę pojazdów, a marka sponsora eksponowania będzie podczas meczów na stadionie Miedzi.
 
Modele samochodów Toyota przekazane klubowi to Avensis oraz Corolla. Legniczanie bardzo łatwo je rozpoznają. Widnieją na nich klubowe barwy, herb oraz hasło „GRAMY RAZEM W EKSTRAKLASIE”. Jeden z pojazdów służyć będzie trenerowi Dominikowi Nowakowi, pozostałe będą do dyspozycji klubu.
 
- Cieszymy się, że tak duża marka, jak Toyota Nowakowski, dostrzega potencjał marketingowy Miedzi Legnica. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom. W rozmowach z Toyotą Nowakowski ujęło nas, że pracownicy tej firmy to kibice piłki nożnej i Miedzi. Ta firma doskonale rozumie specyfikę sportu – mówi Tomasz Brusiło, który w zarządzie Miedzi odpowiada za komunikację i marketing.
 
Firma Toyota Nowakowski nie po raz pierwszy zaangażowała się we współpracę z klubem sportowym. Wcześniej wspierała m.in. Śląsk Wrocław i KPR Kobierzyce, a także turniej Futsal Masters. Teraz związała się umową sponsorską z Miedzią.
 
- To dla nas zaszczyt, że możemy wspierać tak zasłużony klub, jak Miedź Legnica. Zwłaszcza w roku, w którym wywalczył historyczny awans do ekstraklasy. Nasza firma chętnie wspiera inicjatywy sportowe różnego rodzaju. Stąd nowa przygoda, z nowym klubem. Mamy nadzieję, że legniczanie podczas oglądania dobrych meczów pokochają przy okazji również Toyotę i będą chcieli odwiedzić nasze salony na Dolnym Śląsku – w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu i Jeleniej Górze. Życzymy, żeby każda droga prowadziła klub Miedź Legnica do sukcesu – mówi Iwona Nowakowska-Sołtys, Prezes Zarządu Toyota Nowakowski.
 
- Dla nas to strzał w dziesiątkę i czysta przyjemność móc współpracować z Miedzią. Byłem już na meczu w Legnicy i nie raz jeszcze się pojawię, a zwłaszcza w najbliższą niedzielę na meczu derbowym – dodaje Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. marketingu Toyota Nowakowski.
 
Umowa Miedzi z Toyota Nowakowski obowiązywać będzie do sierpnia 2019 roku. Podczas meczów na stadionie w Legnicy firma będzie promować m.in. swój program Toyota BusinessPlus Nowakowski, czyli ofertę dla biznesu, obejmującą samochody flotowe oraz ich obsługę.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.