Aktualności
 
Inter z azjatyckim partnerem
 
9. sierpnia 2018, 12:02
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: Inter
 
Włoski Inter pozyskał pierwszego w historii azjatyckiego partnera z branży mobilnych gier hazardowych.
Partnerem zespołu będzie firma LETOU, która staje się pierwszy z tej branży regionalnym partnerem Interu. W ramach umowy na sezon 2018/2019, wizerunek klubu wykorzystywany będzie w lokalnych kampaniach marketingowych firmy.
 
Filipińskie przedsiębiorstwo, które wcześniej wspierało m.in. Swansea City FC będzie również promować swoją markę na bandach reklamowych San Siro.
 
- W ostatnich latach Serie A zyskuje na popularności w Azji, dlatego cieszę się, że LETOU ma zaszczyt być pierwszym azjatyckim partnerem online Interu. - mówi Paul Fox, dyrektor generalny LETOU.
 


Słowa kluczowe: intermediolan | letou | seriea | pilkanozna | sponsor | wlochy
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.