Aktualności
 
Joshua z bukmacherem
 
4. sierpnia 2018, 09:45
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: William Hill
 
Mistrz świata bokserskiej wagi ciężkiej - Anthony Joshua - został globalnym ambasadorem marki bukmachera William Hill.
W ciągu najbliższych 12 miesięcy partnerstwo obejmie wykorzystywanie wizerunku brytyjskiego boksera w zintegrowanych kampaniach reklamowych firmy na terenie Wielkiej Brytanii. Joshua, który niedawno rozszerzył swoją umowę z Matchroom Boxing pojawi się także w mediach społecznościowych William Hill.
 
Bukmacher już wcześniej współpracował z Joshuą dzięki porozumieniu z Matchroom, gdy firma była sponsorem tytularnym walk sportowca. Nowa umowa wchodzi w życie w czasach, gdy William Hill planuje ekspansję na rynek w USA po złagodzeniu przepisów o zakładach sportowych w tym kraju.
 
- To jedna z wiodących postaci świata sportu naszego pokolenia. Bardzo szybko osiągnął w swojej dyscyplinie wiele. - mówi dyrektor generalny William Hill, Philip Bowcock.
 
Pozostali partnerzy marketingowi AJ to Under Armour, JD Sports, Beats by Dre, Lucozade, Jaguar i Lynx.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.