Aktualności
 
Królewskie poleje się przy Łazienkowskiej
 
13. lipca 2018, 00:47
źródło: Legia Warszawa
 
Od meczu o Superpuchar Polski między Legią Warszawa a Arką Gdynia, przy Łazienkowskiej, na stadionie będzie możliwość zakupu piwa marki Królewskie.

Wspomniane spotkanie zaplanowano na 14 lipca o godz. 20. Królewskie to wieloletni sponsor piłkarskiego mistrza Polski. Piwo dystrybuowane będzie w stadionowym wariancie z 3,2% zawartością alkoholu.

- Już od 15 lat Królewskie jest z Legią na dobre i złe. Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje - na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć - mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Łukasz „Juras” Jurkowski, spiker Legii Warszawa, wystąpił w spocie reklamującym wprowadzenie sprzedaży piwa Królewskie na stadionie przy Łazienkowskiej.

Królewskie przygotowało 1000 kuponów dla pierwszych 1000 pełnoletnich kibiców, którzy przyjdą w sobotę na stadion. Specjalnie oznaczone kioski z piwem Królewskie utytułowane będą na każdej z trybun stadionu przy Łazienkowskiej. 
 


Słowa kluczowe: legia | krolewskie | ekstraklasa | pilkanozna | polska | piwo | sponsor
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.