Aktualności
 
Kubica promuje markę Dynamic
 
13. czerwca 2018, 00:01
źródło: informacja prasowa
 
Od początku czerwca Grupa LOTOS oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic.

Natomiast w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20.

Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.

– Dla Grupy LOTOS stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci – mówi Jarosław Kawula, wiceprezes Zarządu ds. produkcji i handlu Grupy LOTOS S.A. – Jesteśmy przekonani, że dodatkowe wsparcie wizerunkowe Roberta Kubicy przełoży się na wyniki sprzedaży – dodaje Kawula.

W marcu grupa została oficjalnym partnerem Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing.

Warto przypomnieć, że Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

– Cieszymy się, że w trakcie obecnej krótkiej wizyty w Polsce mieliśmy okazję zrealizować sesję zdjęciową i nagraniową z Robertem. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Robert jak zawsze okazał moc wywiązując się doskonale z powierzonych mu zadań aktorskich –­ mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. ­– Efekty tej pracy będzie można zobaczyć wkrótce, w ramach naszych działań promocyjnych związanych z marką Dynamic –­ dodaje Senator. 
 


Słowa kluczowe: kubica | lotos | dynamic | motosport | wizerunek | ambasador |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.