Aktualności
 
Amerykanie kupują bilety przez Snapchata
 
13. czerwca 2018, 11:59
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: CNBC / własne
 
Kluby sportowe i kapele muzyczne mogą sprzedawać bilety fanom bezpośrednio przez Snapchat Stories, dzięki integracji aplikacji z SeatGeek.
Wyszukiwarka biletów jest jedną z pierwszych ofert e-commerce w ramach platformy społecznościowej i jest testowana w jednym amerykańskim mieście. Nowy Jork współpracuje ze Snap Inc., aby umożliwić fanom kupowanie wejściówek na wydarzenia sportowo-kulturalne poprzez popularną wśród młodzieży aplikację.
 
Jak to działa? Kluby i artyści mogą dodawać funkcje biletowe do swoich Snapchatowych postów dotyczących zbliżającego się wydarzenia. Użytkownicy przeglądający te wpisy sprawdzając szczegóły mogą zaznaczyć interesujące ich miejsca i je zarezerwować.
 
Snapchat testował już tę funkcjonalność na początku tego roku na meczu Los Angeles FC z DC United w lidze MLS. Skorzystanie z tej możliwości zapowiedział również Errol Spence Jr - aktualny zawodowy mistrz świata organizacji IBF. Ma on sprzedawać w ten sposób bilety na swój najbliższy pojedynek.
 
SeatGeek zapewnia sprzedaż biletów na obiektach AT&T Stadium (Dallas Cowboys) i Banc of California Stadium (siedziba Los Angeles FC).
 


Słowa kluczowe: snapchat | seatgeek | nowyjork | usa
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.