Aktualności
 
Tottenham dba o wypoczynek
 
13. czerwca 2018, 09:23
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: SportsPro / własne
 
Angielski Tottenham Hotspur FC podpisał długoterminową umowę partnerską z internetowym serwisem Hotels.com.
Hotels.com to wiodący usługodawca w zakresie wynajmu hoteli na świecie. Firma ma być oficjalnym partnerem klubu w zakresie zakwaterowania, począwszy od zbliżającego się sezonu 2018/2019.
 
Logo Hotels.com będzie widoczne na reklamowych bandach LED na stadionie, wewnętrznej sieci telewizyjnej klubu i na stronie internetowej oraz w kanałach cyfrowych "Kogutów".
 
Marka zaangażuje się również bezpośrednio w rozwój bazy hotelowej dla klubowych kibiców, mając współpracować z oficjalnymi fanklubami rozsianymi po całym świecie.
 
Członkowie klubu otrzymają dostęp do programu lojalnościowego Hotels.com, co umożliwi im rezerwację pokoi ze specjalną zniżką.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.