Aktualności
 
Barcelona bierze sprawy w swoje ręce
 
12. czerwca 2018, 17:18
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: SportsPro / własne
 
Hiszpańska FC Barcelona ogłosiła utworzenie nowej firmy, która będzie zarządzać jej licencjami i prawami marketingowymi.

Barça Licensing and Merchandising (BLM), która jest w całości własnością mistrza Hiszpanii, przejmie kontrolę nad tymi prawami od sezonu 2018/2019. Poprzednio były one zarządzane przez spółkę należącą do Nike - FCBMerchandising - z którą umowa wygasa 1 lipca bieżącego roku.
 
Klub twierdzi, że taki ruch zwiększy rentowność, da klubowi bezpośrednią kontrolę nad marką i wpłynie na innowacyjne podejście do klienta.
 
Obecna działalność handlowa "Dumy Katalonii" opiera się na trzech sklepach własnych, piętnastu licencjonowanych, 328 licencjobiorcach i ponad 250 pracownikach. Według ekonomistów, ponad 7 tysięcy produktów przyczynia się do zanotowania rocznych obrotów na poziomie ok. 65 milionów euro.
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.