Aktualności
 
TVP już korzysta na szerszej ofercie
 
11. czerwca 2018, 21:16
autor: Krzysztof Baranowski
źródło: media2 / własne
 
Wejście TVP Sport w technologii SD do Naziemnej Telewizji Cyfrowej (MUX3) okazało się strzałem w dziesiątkę dla publicznego nadawcy.
O tym, że kanał ten będzie od 7 czerwca nadawany w tej technologii informowaliśmy kilka dni temu. Czytaj więcej >>
 
TVP Sport, dzięki piątkowemu meczowi Polski z Chile był liderem wśród kanałów sportowych, zajmując jednocześnie siódme miejsce w grupie komercyjnej, gdyby wziąć pod uwagę wszystkie stacje telewizyjne w kraju.
 
Średnie udziały na przestrzeni całego dnia w grupie 16-59 wyniosły aż 3,26%, co jest najlepszym wynikiem w historii dla tego kanału sportowego. Jednocześnie, TVP Sport było liderem kanałów sportowych biorąc pod uwagę tygodniowy udział (1,1% w grupie komercyjnej).
 
Średnia oglądalność meczu polskiej reprezentacji wyniosła 970 tysięcy widzów, a w szczytowym momencie zanotowała 1,114 mln. Był to drugi wynik w historii kanału, który nadaje od 2006 roku.
 


Słowa kluczowe: tvpsport | pilkanozna | nadawca | polska | chile
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.