Aktualności
 
EHF z mocnym wsparciem agencji
 
2. czerwca 2018, 10:00
źródło: Infront
 
Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) zawarła dziesięcioletnią umowę dotyczącą mediów i marketingu.

Kontrakt parafowano na kwotę ponad 500 mln euro z agencją Infront oraz Perform Group.

Będzie to wyłącze partnerstwo w zakresie komercjalizacji EHF oraz praw medialnych i marketingowych praw do turniejów klubowych i reprezentacyjnych w latach 2020-2030.

Kontrakty objęły tak rozgrywki kwalifikacyjne, finałowe, jak i imprezy młodzieżowe oraz plażowe.

Zostały one parafowane przez EHF Marketing, czyli marketingowe ramię EHF oraz Forum Club Handball, czyli oddział zajmujący się marketingiem rozgrywek klubowych.

Zgodnie z nową umową Infront i Perform położą nacisk na stworzenie bardziej atrakcyjnych i konkurencyjnych wydarzeń, które przyciągną większe grono fanów sportu. 
 


Słowa kluczowe: ehf | infront | perform | pilkareczna | marketing | prawamedialne | tv | media
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2020 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.