Aktualności
 
Grupa Lotos poczuła mistrzostwa
 
15. maja 2018, 16:06
źródło: WirtualneMedia.pl
 
Grupa Lotos będąca głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski wystartowała z nową kampanią.
Jest ona oczywiście związana z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata FIFA, na których Polacy zagrają. Działania będą prowadzone ponownie hasłem „Naj nie bierze się znikąd”.

W spocie biorą udział Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.Pojawia się także dziennikarz naukowy Tomasz Rożek, który jest bohaterem kampanii Grupy Lotos od roku.

- Jako sponsor reprezentacji Polski nie mogliśmy nie nawiązać reklamowo do mistrzostw świata w piłce nożnej, które będą się odbywać w Rosji. Maj, czerwiec i lipiec będą bardzo piłkarskie na stacjach Lotosu i w naszym przekazie reklamowym; będziemy obecni w telewizji, Internecie oraz na naszych stacjach - powiedział Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz same stacje Lotos.

 
 


Słowa kluczowe: lotos | reprezentacja | pilkanozna | rosja2018 | spot | wideo |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.