Aktualności
 
Manchester City jako pierwszy
 
14. maja 2018, 10:59
źródło: Manchester City FC
 
Drużyna Manchesteru City FC występująca w Women’s Super League pozyskała sponsora na rękawki koszulek.

Tym samym jest to pierwsza ekipa w tych rozgrywkach, która podpisała tego typu umowę. Kontrakt zawarto z QNet, firmą z branży sprzedaży bezpośredniej.

Warto dodać, że QNet wspiera także drużynę występującą w Premier League.

Okresu na jaki parafowano umowę, na mocy której firma będzie sponsorem zespołu kobiet nie ujawniono.

QNet przygotuje również serię treści pod wspólną marką i skorzysta z obecności na bandach LED w dniu meczowym. Konkursy dla kibiców i dedykowane aktywacje cyfrowe są również częścią umowy.

- Piłka nożna kobiet rozwija się i łączy się z naszą rosnącą bazą fanów w Azji, gdzie QNet jest silnie obecny, co jest ważne dla wszystkich w klubie. Współpracując z QNet, mamy nadzieję, że uda nam się przenieść magię kobiecej piłki nożnej do jeszcze większej liczby osób i zapewnić naszym sympatykom na całym świecie możliwość zbliżenia się do kobiecego zespołu Manchesteru City - powiedział Gavin Makel, dyrektor ds. kobiecej piłki nożnej w klubie. 
 


Słowa kluczowe: manchestercity | qnet | wsl | pilkanozna | sponsor | anglia
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.