Aktualności
 
Bora-Hansgrohe nie straci głównego sponsora
 
16. kwietnia 2018, 11:58
źródło: Rowery.org
 
Bora-Hansgrohe, niemiecka zawodowa grupa kolarska zarejestrowana w najwyższej dywizji UCI WorldTeams, zostaje ze sponsorem.

Firma Bora będąca sponsorem głównym oraz tytularnym ekipy zarządzanej przez Ralpha Denka przedłużyła umowę o współpracy.

Nowy kontrakt będzie obowiązywać do 2021 roku. Warto dodać, że producent wyposażenia kuchennego pierwszy raz zainwestował w kolarstwo dość niedawno, bo w 2015 roku.

Dotychczasowe porozumienie obowiązywało do przyszłego roku, ale już teraz zostało prolongowane.

- Chcieliśmy zwiększyć znajomość naszej marki na poziomie międzynarodowym. I to się nam udało. Nadal, we współpracy z zespołem, będziemy nad tym pracować. Mamy 27 ambasadorów marki, w tym trzykrotnego mistrza świata Petera Sagana, który nas wspiera. Oczywiście takie zwycięstwo jak w Paryż- Roubaix bardzo nam pomaga - wyjaśnił Willi Bruckbauer, właściciel firmy Bora.

- Fakt, że Bora przedłużyła kontrakt, świadczy, że jesteśmy na dobrej drodze. Ciągle mamy ambitne cele i wiele nadal przed nami, a teraz zabezpieczyliśmy sobie plany i dalszy rozwój grupy. Dzięki tej długoterminowej perspektywie będziemy mieli czas, aby wspierać jeszcze więcej młodych talentów i pomagać w drodze na szczyt takim zawodnikom jak Emanuel Buchmann, Patrick Konrad, Gregor Mühlberger czy Lukas Pöstlberger. Z mojego punktu widzenia jest to także znak dla niemieckiego kolarstwa – sponsorowanie kolarstwa jest naprawdę opłacalne - dodał Denk. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.