Aktualności
 
Animucki o sprzedaży praw mediowych
 
16. kwietnia 2018, 10:48
źródło: PAP
 
Nie jest tajemnicą, że w najbliższym czasie powinno dojść do sprzedaży pakietów praw mediowych do rozgrywek Ekstraklasy.

- W listopadzie ubiegłego roku Rada Nadzorcza Ekstraklasy powierzyła mi prowadzenie tego projektu z jasnym przekazem - zajęcia się w sposób profesjonalny procesem sprzedaży praw mediowych. To cel numer jeden, liczymy tutaj na znaczny wzrost - przyznał Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy S.A., w rozmowie z „Polską Agencją Prasową”.

- Chcemy wejść do pierwszej dziesiątki krajów w Europie, jeżeli chodzi o wartość praw mediowych, co jest dla nas dużą szansą. Drugim celem jest sprzedaż praw marketingowych. Jeżeli je osiągniemy, będziemy się potem zastanawiać, jak te pieniądze dzielić - dodał.

Przypomnijmy, że obecnie główny pakiet dla telewizji posiada platforma nc+.  
 


Słowa kluczowe: ekstraklasa | prawamedialne | pilkanozna | tv | media | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.