Aktualności
 
MLS wykonała ważny ruch w social media
 
12. marca 2018, 16:49
źródło: MLS
 
Major League Soccer (MLS) z każdym rokiem wzmacnia swoją pozycję. Właśnie poczyniono kolejny, ważny krok ku popularyzacji ligi.

Podpisano umowę o szeroko zakrojonym partnerstwie w zakresie strumieniowania z Twitterem.

Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy lata i przyznaje platformie mediów społecznościowych prawa do codziennych transmisji treści na żądanie. W skład umowy wchodzą mecze, skróty i inne. Wszystko będzie dostępne za pośrednictwem kont @MLS i @FutbolMLS.

Twitter ma zarazem współpracować z MLS nad inicjatywami wspierającymi najważniejsze wydarzenia w trakcie sezonu.

Mecze będą udostępniane w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem kont @UnivisionSports i @MLS. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.