Aktualności
 
Widzew nie próżnuje
 
12. lutego 2018, 12:45
źródło: Widzew Łódź
 
RTS Widzew Łódź, klub występujący na poziomie trzeciej ligi piłkarskiej, przyciąga sponsorów i partnerów. Właśnie dołączył kolejny.

Kontrakt zawarto z DPD, firmą kurierską, która należy do holding GeoPost. Jej właścicielem jest z kolei La Poste.

- Chcieliśmy jednocześnie pomóc klubowi, ale i docenić wyróżniających się pracowników naszej firmy. Wielu z nich sympatyzuje z Widzewem, dlatego postanowiliśmy nabyć większą liczbę karnetów. To bardzo korzystne rozwiązanie dla obu stron. Wspieramy klub, nagradzamy naszych pracowników, a jednocześnie marka DPD figuruje przy ważnej marce piłkarskiej, jaką niewątpliwie jest Widzew - wyjaśnia Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu DPD Polska.

- Po ubiegłorocznych problemach z dostarczeniem tak dużej liczby karnetów na czas, szukaliśmy solidnego partnera, który zagwarantuje najwyższą jakość obsługi kibiców. Firma DPD jako partner logistyczny klubu zajmie się wysyłką karnetów oraz obsługą sklepu internetowego - dodał Przemysław Klementowski, prezes Widzewa.

Jak informuje klub, marka DPD będzie obecna na banerach okalających murawę, w strefie VIP, a także w loży biznesowej, którą firma wykupiła do końca obecnego sezonu. 
 


Słowa kluczowe: widzew | dpd | 3liga | pilkanozna | partner | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.