Aktualności
 
Cracovia prekursorem?
 
12. stycznia 2018, 13:36
źródło: informacja prasowa
 
Cracovia, klub występujący w LOTTO Ekstraklasie, nawiązała współpracę z brytyjską marką Respro, producentem masek antysmogowych.

Na mocy kontraktu firma przygotowała dedykowaną serię masek w klubowych barwach „Pasów”. To prawdopodobnie pierwsza tego typu współpraca w Europie.

- Badania sprzedaży wskazują, że naszymi maskami są zainteresowane nie tylko pojedyncze osoby, ale duże firmy, które chcą dbać o zdrowie pracowników. Dostajemy bardzo dużo zamówień od korporacji zatrudniających kilkuset pracowników, które swoje biura mają zlokalizowane w centralnych częściach miast - mówi Jan Maciantowicz z firmy Brod, wyłącznego dystrybutora Respro w Polsce.

- Nawiązując współpracę z Cracovią postanowiliśmy pójść krok dalej. Piłkarze otrzymali od nas specjalnie zaprojektowane maski w charakterystycznych biało-czerwonych barwach Cracovii. To pierwszy przypadek w Polsce, a prawdopodobnie także w Europie, kiedy drużyna sportowa ma swoje klubowe maski antysmogowe - dodaje Maciantowicz.

A jak umowę komentują w klubie? - Zdajemy sobie sprawę z zagrożenia, jakie niesie ze sobą zanieczyszczone powietrze, zwłaszcza dla sportowców przebywających na zewnątrz przez kilkanaście godzin tygodniowo. Maski antysmogowe Respro są dla nas idealnym rozwiązaniem, ponieważ wiemy, że stoi za nimi ponad dwudziestoletnie doświadczenie, a nie tylko chwilowy popyt. Wysoka jakość wykonania i komfort korzystania z masek są dla nas kluczowe, dlatego sprzęt Respro był absolutnie pierwszym wyborem - zauważył dyrektor handlowy MKS Cracovia SSA, Maciej Czupryna.

Przedstawiciele Respro potwierdzają, że maski w barwach Cracovii trafią również do otwartej sprzedaży, będzie je można kupić w sklepie klubowym.

- Ten pomysł wyszedł z obydwu stron, dlatego bardzo szybko udało nam się ustalić wszystkie szczegóły. Maski powinny trafić do otwartej sprzedaży jeszcze w tym miesiącu - kończy Jan Maciantowicz. 
 


Słowa kluczowe: cracovia | respro | ekstraklasa | pilkanozna | partner | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (1) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.