Aktualności
 
PKOl z radiem
 
10. stycznia 2018, 12:48
źródło: Media2
 
Polski Komitet Olimpijski (PKOl) poinformował o pozyskaniu nowego partnera medialnego. Zostało nim Polskie Radio.

Współpraca obejmie dwa obszary: producencko-nadawczy i promocyjny. Dzięki kontraktowi Polskie Radio będzie korzystać z tytułu „Oficjalny Partner Medialny PKOl”, a także z symbolu olimpijskiego oraz olimpijskich oznaczeń.

Co ciekawe, zarazem PKOl otrzymał prawo do używania tytułu "Oficjalny Partner Polskiego Radia", a także symbolu - logotypu nadawcy publicznego.

Strony mają też kooperować w zakresie wykorzystywania cennych materiałów archiwalnych, znajdujących się zarówno w dyspozycji Polskiego Radia, jak i PKOl.

Polskie Radio ma tym samym wyłączność wśród nadawców radiowych i pierwszeństwo w gronie stacji radiowych w dostępie do informacji oraz wywiadów z członkami reprezentacji związanych ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijski.

- Zawsze bardzo wysoko ceniliśmy sobie partnerską współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim - mówi prezes Polskiego Radia, Jacek Sobala.

- Wsparcie ze strony PKOl stanowi dla nas gwarancję najwyższego, merytorycznego poziomu audycji poświęconych różnym dziedzinom sportu. Tematyka sportowa, będąca jednym z elementów wspólnotowej misji nadawcy publicznego, tradycyjnie zajmuje szczególną pozycję w ofercie programowej Polskiego Radia. Wyrazem tego jest nasze najnowsze przedsięwzięcie, czyli Nagrody Sportowe Polskiego Radia im. Bohdana Tomaszewskiego. Mamy nadzieję, że miliony słuchaczy Polskiego Radia - od dziś „Oficjalnego Partnera Medialnego PKOl” - otrzymają możliwość bliskiego, nawet ekskluzywnego kontaktu z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami, co w perspektywie najbliższych Igrzysk Olimpijskich nabiera wyjątkowego znaczenia - zakończył. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.