Aktualności
 
Turniej Czterech Skoczni nie zmieni agencji
 
10. stycznia 2018, 12:31
źródło: SportBusiness
 
Turniej Czterech Skoczni, którego ostatnią edycję w doskonałym stylu wygrał Kamil Stoch, będzie w dalszym ciągu wspierany przez znaną agencję.

Nowy kontrakt między Vierschanzentournee a Infront parafowano na okres czterech sezonów.

Dodajmy, iż współpraca między stronami rozpoczęła się od sezonu 2010/11. Na mocy umowy agencja pozostanie właścicielem wszystkich praw marketingowych do tego wydarzenia w zakresie globalnym.

- Turniej Czterech Skoczni to niewątpliwie jeden z najważniejszych produktów premium w sporcie międzynarodowym. Dzięki dobre i bliskiej współpracy z Infront możemy stopniowo zwiększać jakość imprezy dla wszystkich czterech lokalizacji - przyznał Walter Vogel, dyrektor zarządzający DSV Marketing, marketingowej dywizji Niemieckiego Związku Narciarskiego.

Przypomnijmy, iż organizatorem Turnieju Czterech Skoczni jest DSV oraz OSV (Austriacki Związek Narciarski). 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2018 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.