Aktualności
 
MLS z pierwszym takim partnerem
 
5. grudnia 2017, 17:19
źródło: MLS
 
Major League Soccer (MLS) pozyskało pierwszego w historii partnera audio. Z kim zawarto kontrakt?

Umowę parafowano z producentem sprzętu audi, JLab Audio. Na mocy wieloletniego porozumienia kalifornijska firma skorzysta z ekspozycji podczas rozgrzewek przedmeczowych.

Zapowiedziano także kooperację z zawodnikami w celu dostarczenia im urządzeń bezprzewodowych.

W kanałach cyfrowych pojawią się również listy odtwarzania z ulubioną muzyką piłkarzy.

JLab zaoferuje kibicom także konkurs, w którym będzie można wygrać wyjazd na MLS All-Star 2018.

Każdy piłkarz będący członkiem zespołu zwycięzcy MLS Cup otrzyma także parę słuchawek Epic Sport Wireless Earbuds.

Warto dodać, że firma została również oficjalnym partnerem franczyzy MLS - LA Galaxy.  
 


Słowa kluczowe: mls | jlab | pilkanozna | sponsor | usa
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.