Aktualności
 
Jaka była oglądalność losowania?
 
4. grudnia 2017, 16:35
źródło: Media2
 
1 grudnia przeprowadzono losowanie finałów Mistrzostw Świata FIFA 2018. Jaką oglądalność zanotowała transmisja?

W TVP 1 wybór rywali między innymi reprezentacji Polski oglądało ponad 2,1 miliona widzów, co dało 21 procent udziału w rynku.

Warto dodać, że po losowaniu oglądalność studia sięgnęła ponad 1,7 miliona, 14 procent udziału.

Przypomnijmy, iż TVP posiada wyłączne prawa do przyszłorocznego mundialu.  
 


Słowa kluczowe: rosja2018 | tvp | losowanie | pilkanozna | ogladalnosc | polska | tv | media
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.