Aktualności
 
Ekstraliga na dłużej ze sponsorem
 
4. grudnia 2017, 10:44
źródło: informacja prasowa
 
PGE Polska Grupa Energetyczna zdecydowała się na dalszą współpracę ze Speedway Ekstraligą. Podpisano nowy kontrakt.

PGE Polska Grupa Energetyczna pozostaje sponsorem tytularnym rozgrywek PGE Ekstraligi – najlepszej. Nowa umowa została podpisana na lata 2018 – 2020. Poprzednia obowiązywała od 2015 roku.

- Jestem bardzo szczęśliwy, że kontynuujemy współpracę i dziękuję PGE Polskiej Grupie Energetycznej za zaufanie oraz dotychczasowe trzy lata sponsoringu, które okazały się dużym sukcesem – powiedział Wojciech Stępniewski, prezes zarządu Ekstraligi Żużlowej.

- Wzrost frekwencji na stadionach, duże i niesłabnące zainteresowanie transmisjami telewizyjnymi z meczów, a także ciągły rozwój infrastruktury stadionowej i organizacji rozgrywek to nasze atuty. Żużel stale się rozwija, polscy zawodnicy od lat stanowią jego motory napędowe, a to oznacza, że razem możemy jeszcze wiele osiągnąć w zakresie popularyzacji tej dyscypliny i jej pozytywnego, rodzinnego wizerunku - dodał.

- Pozostajemy partnerami, ponieważ widzimy duży potencjał PGE Ekstraligi i chcemy nadal być identyfikowani z najlepszą ligą żużlową na świecie – skomentował z kolei Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

I dodał: - Czerpiemy z tej współpracy wiele korzyści. Nasza marka jest rozpoznawana wśród kibiców żużlowych, których w mijającym roku na stadionach PGE Ekstraligi było ponad 600 tys. Osiągamy bardzo dobre wyniki medialne, ponieważ rozgrywki są ciekawe, emocjonujące i szeroko relacjonowane w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Tym samym konsekwentnie realizujemy nasz cel marketingowy, którym jest sukcesywny wzrost rozpoznawalności marki PGE i dążenie do tego, aby każdy Polak chciał być naszym klientem.

Szczegółów finansowych kontraktu nie ujawniono, ale prawdopodobnie będzie to nadal około 3,5 miliona złotych rocznie. 
 


Słowa kluczowe: pge | ekstraliga | zuzel | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.