Aktualności
 
PLK pozyskała duże wsparcie
 
8. listopada 2017, 15:51
źródło: PLK
 
Polska Liga Koszykówki poinformowała o podpisaniu kontraktu z nowym partnerem głównym. Innymi słowy, w końcu dobre wieści dla koszykówki ligowej.

Umowa pomiędzy PLK a Totalizatorem Sportowym została podpisana na rozgrywki 2017/18 z perspektywą długofalowej współpracy. Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach rozgrywek oraz na materiałach promocyjnych.

- To świetna wiadomość, a jednocześnie oznaka zaufania, że Totalizator Sportowy postanowił po raz kolejny promować markę LOTTO poprzez koszykówkę. Jestem przekonany, iż - tak jak poprzednio - ta współpraca przyniesie wymierne korzyści obydwu stronom - powiedział Grzegorz Bachański, prezes zarządu Polskiej Ligi Koszykówki.

- Nawiązanie współpracy z Polską Ligą Koszykówki jest kontynuacją obecności marki LOTTO w ramach tej dyscypliny sportowej oraz ogromnym ukłonem w stronę fanów polskiego basketu, którzy od lat wiernie mu kibicują. To dla nas ogromna radość by móc razem z nimi dalej wspierać polską koszykówkę - podkreśla Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

W przeszłości marka LOTTO była już widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. partnerem głównym Turnieju Finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.

Totalizator Sportowy Sp. z.o.o., właściciel marki LOTTO, jest spółką Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym. 
 


 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.