Aktualności
 
Kolejny partner zostaje z PZPN
 
9. października 2017, 18:13
źródło: PZPN
 
Awans reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata FIFA 2018, a także jej dobra postawa, to magnes dla partnerów i sponsorów.

Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył kolejny kontrakt sponsorski. Tym razem z Fakro. Będzie ona nadal posługiwać się statusem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”.

Umowa wejdzie w życie z dniem 1 sierpnia 2018 roku i będzie ważna do 31 lipca 2020 roku.

Co ważne, firma będzie także „Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21”.

Dodatkowo Fakro może posługiwać się we własnej działalności marketingowej oficjalnym logotypem reprezentacji Polski.

Fakro pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logotyp firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. 
 


Słowa kluczowe: pzpn | fakro | pilkanozna | reprezentacja | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.