Aktualności
 
Nissan na dłużej z wielką piłką
 
11. września 2017, 14:34
źródło: SportBusiness
 
Nissan, japoński producent samochodów, odnowił swoją współpracę z UEFA i pozostanie sponsorem ważnych rozgrywek.

Na mocy nowego kontraktu Japończycy będą wspierać UEFA Liga Mistrzów do końca sezonu 2020/21.

Firma będzie również sponsorować coroczny mecz o Superpuchar UEFA.

Kooperacja między stronami rozpoczęła się od kampanii 2014/15.

W ramach nowej umowy firma zachowa wiele praw do działań promocyjnych i reklamowych przy okazji meczów rozgrywek.

- Nasze partnerstwo z UEFA Ligą Mistrzów ma zasadnicze znaczenie w naszej misji zostania najbardziej pożądaną marką azjatycką w Europie - przyznał Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketing w Nissan Europe.  
 


Słowa kluczowe: nissan | ligamistrzow | pilkanozna | sponsor |
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.