Aktualności
 
Totolotek z Pucharem Polski PZPN
 
12. lipca 2017, 17:58
źródło: PZPN
 
Totolotek uzyskał status „Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski” w sezonach 2017/18 oraz 2018/19.

– Konsekwentna strategia odbudowy marki Puchar Polski, którą PZPN realizuje w ostatnich latach, przyczynia się do zwiększenia popularności i prestiżu tych rozgrywek. Zmiana wizerunkowa jest dostrzegana również na rynku marketingowym i sponsoringowym. Efektem tego jest nawiązanie współpracy z firmą Totolotek SA, która tym samym dołącza do grona sponsorów Pucharu Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Puchar Polski będzie dla zakładów bukmacherskich Totolotek pierwszym, ogólnopolskim projektem sponsoringowym. Będziemy mieli możliwość dotarcia do kibiców w całym kraju przy okazji rywalizacji, która cieszy się coraz większą renomą. Wiążemy się z rozgrywkami, w których grać i wygrać mogą nie tylko najlepsi. To doskonale oddaje idee branży legalnych zakładów sportowych coraz aktywniej wspierającej polską piłkę i inne dyscypliny – zapewnił Adam Lamentowicz, prezes Totolotek SA.

W ramach współpracy sponsoringowej Totolotek uzyskał prawa posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Pucharu Polski” oraz do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie również obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. 
 


Słowa kluczowe: pucharpolski | totolotek | pzpn | pilkanozna | sponsor | polska
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2017 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.