Aktualności
 
FIFA ma nowego sponsora
 
4. czerwca 2017, 11:07
źródło: FIFA
 
Międzynarodowa Federacja Piłkarska (FIFA) pozyskała nowego sponsora dla Mistrzostw Świata FIFA. Została nim chińska marka smartfonów.

Kontrakt parafowano z Vivo. Umowa, która będzie obowiązywać przez okres sześciu lat oznacza, iż firma będzie oficjalnym sponsorem mundiali w 2018 i 2022 roku.

Vivo będzie wyłącznym smartfonem najważniejszego turnieju piłkarskiego na świecie, a także sponsorem Pucharów Konfederacji FIFA w tym roku oraz w 2021 roku.

Ekspozycja logo chińskiej marki będzie widoczne podczas każdego meczu na wszystkich czterech turniejach. Zostanie ono umieszczone nie tylko na billboardach, ale też biletach, materiałach prasowych i innych kluczowych obszarach promocyjnych.

Prawa obejmą też specjalne programy marketingowe. Vivo wprowadzi też na rynek smartfon dedykowany Mistrzostwom Świata FIFA.

Warunków finansowych umowy nie poznaliśmy. Jest to jednak kolejne duże zaangażowanie marki w świat sportu. Przypomnijmy, iż Vivo posiada strategiczne partnerstwo z NBA obowiązujące w Chinach, a ambasadorem produktu Vivo Xplay6 jest Stephen Curry.  
 


Słowa kluczowe: fifa | vivo | rosja2018 | katar2022 | pilkanozna | sponsor
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz
 
 
© 2010-2019 SPORTMARKETING.PL. All rights reserved.